//proppeler

Tuesday, July 26, 2016

Kako za 2 sedmice izbeliti zube (lično iskustvo)


Želela bih da vam ispričam svoju priču o izbeljivanju zuba kod kuće. Nadam se da će vam ove informacije pomoći i inspirisati vas da sledite moj primer.
Svakodnevna izloženost cakline čaju, kafi, čokoladi, gaziranim sokovima, začinima i cigaretama uzrokuje nakupljanje pigmenta u mikroporama cakline što rezultira dobro poznatom žućkastom bojom. ...
Čak i ako prestanete konzumirati ove proizvode, i ako prestanete pušiti, žutilo će ostati. Šta možete uraditi? Ići zubaru i trošiti brdo novca na štetne i nesigurne postupke izbeljivanja zuba? Nema šanse! TO NIJE REŠENJE ! Rizikujete da oštetite caklinu i još više pogoršate situaciju...

Prema tome, šta bi onda moglo biti rešenje?

Postavila sam i sama sebi isto pitanje. Kako bih pronašla odgovor, počela sam da istražujem po internetu. Pronašla sam mnoge preporuke kao što su: pranje zuba sodom bikarbonom, korištenje zubnih pasti za izbeljivanje, specijalnih ploča, esencijalnih ulja, ispiranje zuba raznim čajevima itd. Naravno, sve sam isprobala ali, ipak, nije bilo nekog efekta. Zato sam sve ovo napustila i odlučila da odem zubaru.
Samo dan prije nego sam rezervisala termin, koleginice s posla su počele da me odgovaraju od toga. Rekle su mi da ću samo oštetiti caklinu i na kraju izgubiti sve zube ... Umesto toga, preporučile su mi da isprobam američki proizvod za izbeljivanje zuba, White Light , koji je nekoliko puta efikasniji i u potpunosti siguran za caklinu. Naravno, sve sam istražila do detalja, kao npr. gde naručiti i koliko košta. Tako sam i naručila, preuzela paket iz pošte i počela da ga koristim.
I šta vi mislite? Nakon sedmicu dana, moji zubi su postali BLISTAVO BELI ! Teško je poverovati, ali to je činjenica!

Kako koristiti White Light

1. Operite zube
2. Otpakujte paketić sa gelom i nanesite tanak sloj gela iz obe tube.
3. Pritisnite nastavak za zube na svoje zube, izbegavajući doticanje desni, kako bi osigurali direktan kontakt sa površinom cakline.
4. Otvorenih usta, okrenite sijalicu prema nastavku za zube.
5. Stisnite usnama nastavak kako bi ga zadržali u ustima.
6. Pritisnite dugme za paljenje svetla.
7. Ugasite svetlo nakon najmanje 10 minuta korištenja.
8. Nakon toga, dobro isperite usta, nastavak za zube i sijalicu.
Za intenzivno izbeljivanje, preporučuje se korištenje od 20 minuta ali ne više od jedan puta dnevno. Trajanje tretmana varira od 5 do 7 dana.
Nadam se da će vam ove informacije pomoći da konačno izbelite svoje zube za dve sedmice ! Sretno vam bilo!

No comments:

Post a Comment